
Közgazdász alapdiplomám megszerzése után marketingből doktoráltam.
Előbb a Külkereskedelmi Minisztérium főmunkatársaként, majd a Magyar Befektetési és Kereskedelemfejlesztési Ügynökség (ITDH) egyik felső-vezetőjeként kerültem kapcsolatba a felnőttképzéssel.
Feladataim közé tartozott a befektetni kívánó külföldi vállalatok (Audi,Bosch, Mercedes, Samsung, ZF stb.stb.) és az ehhez munkaerőt képző hazai intézmények (különböző iskolák, állami és magán képző intézmények, egyetemek) közötti kapcsolattartás, az igényeknek megfelelő képzési struktúra optimalizálása.
Saját képző cégem (MARKER OTK) 1990-2024 között működött, az utóbbi 10-15 évben meghatározóan saját fejlesztésű, megrendelőre szabott marketing-típusú tréningek tartására specializálódtunk.
Külső előadóként több, mint 25 évig oktattam marketing kommunikáció-tartalmú tárgyakat különböző egyetemeken és főiskolákon – a világjárvány óta, nyugdíjasként már csak eseti felkéréseknek teszek eleget. Marketing szakértőként jelenleg is dolgozom céges megbízásokon.
Alapító tagja vagyok az FSZOE-nek, az Etikai Bizottság munkájában 2021-óta veszek részt. Az emlékezetes továbbképzési botrány (2021) idején – Palotás és Henczi urakkal vállvetve – igyekeztünk intenzíven és hasznosan képviselni a szakértő kollégák érdekeit.