Holczinger Istvánné Orsolya

Szakértői tevékenységek:

  • 2014-től igazgatási és program szakértői listán szereplő szakértőként részt vettem helyszíni szemléken, valamint ellenőrzési eljárásban vezető/program szakértőként. Később a Pest Megyei Kormányhivatal listáján voltam szakértő, és láttam el ilyen feladatokat.
  • Felkérésre felnőttképzési programok elő minősítése, felnőttképzők számára tanácsadás.
  • Felnőttképzők külső értékelése.
  • Az FSZOE tagja az Egyesület megalakulása óta

Korábbi szakértői munkák:

  • TÁMOP 2.2.1. pályázatban minősített tanácsadó, és monitoring szakértőként vettem részt.
  • „Új pálya” képzési szakértő
  • szakképzési szakértő
  • NSZI munkakörelemzések DACUM módszerrel, facilitátor
  • OMAI, HEFOP 3.1.1. pályázat monitoring, HEFOP 3.1.2, 3.1.3 előértékelő (TIOK, TISZK pályázatok)
  •  Szakiskolai Fejlesztési Program (A. B. C/1. közismereti és szakmai alapozó tantárgyak fejlesztése, szakmai elméleti és gyakorlati képzés módszertani fejlesztése, OKJ kompetencia alapú képzési rendszer kialakítása)
  • NFI, 2004-től FMM szakértő intézmény és program akkreditáció, felnőttképzés igazgatás, képzési programfejlesztés
  • OM Közoktatási szakértő tanügyigazgatás, iskolaszervezés, egészségnevelés, szakoktatás irányítás, pedagógiai és helyi program, tanterv (pedagógiai programértékelés, minőségirányítási programértékelés, intézményértékelés, szakértés)
  • 2016-tól az egészségügyi ágazatban tanulószerződéses jogviszonyban, később szakképzési munkaszerződéssel gyakorlatot töltő tanulók számára gyakorlat szervezés, valamennyi képzésben.
  • Közoktatásban a Fejér Megyei Önkormányzat több ízben kért fel szakértői tevékenységre. Ezen kívül értékelést készítettem több ízben alapítványi fenntartású iskolák esetében, felkérésre.
  • A Csongrád Megyei Kormányhivatal, valamint a Budapesti Kormányhivatal több ízben felkért vizsgahely minősítésre.

A vezetői munkáim:

  • iskolaigazgató,
  • alapítványi képviselő
  • kuratóriumi elnök
  • projektvezetés különböző pályázatokban (OFA, Phare, Leonardo, HEFOP stb.) átfogó projektek vezetés, illetve team munkába való bekapcsolódás.
  • felnőttképzési intézmény vezető
  • főosztályvezető szakképzésfejlesztési főosztály GYEMSZI (utódja OKFŐ)

Tanulmányutak:

  • Anglia, Hollandia, Ausztria (szakképzési rendszer tanulmányozása)
  • Belgium (kisvállalkozások fejlesztése, kurzus koordinátor, minőségbiztosítás, felsőfokú szakképzés, főiskolai képzés tanulmányozása)